AGRESJA NIEBEZPIECZNE TABU

W dniu 23.11.2021 o godz. 20.30 zapraszamy na webinar cyklu spotkań TOWARZYSZENIE ZAMIAST WYCHOWANIA

Dziecko potrzebuje 12-14 lat, żeby nauczyć się wyrażania agresywnych emocji bez używania przemocy. Ale nauczy się tego pod warunkiem, że jego rodzice i nauczyciele wiedzą, jak radzić sobie z własną agresją.

Agresja u dziecka jest wyraźnym sygnałem: ,,Nie czuję się dobrze ze sobą i swoim życiem. Proszę, porozmawiaj ze mną!’’.

– Jesper Juul

Ważne, żeby wyjaśnić sobie:

Czym jest, a czym nie jest agresja?

Po co jest agresja?

Czym jest agresja u dzieci?

 

Dla kogo?

Forma

Zapisz się na webinar i dowiedz się jak nauczyć się wyrażania agresywnych emocji bez używania przemocy.

Cena webinaru: 40 zł

(udział w webinarze + 3 miesięczny dostęp do nagrania)

UWAGA! Ilość miejsc jest ściśle ograniczona!

PAKIET 5+1 WEBINARÓW INSPIRUJĄCYCH, TOWARZYSZENIE ZAMIAST WYCHOWANIA:

09.11. – Jesteśmy OK tacy jacy jesteśmy,
16.11. – Przywództwo w rodzinie,
18.11. – Sztuka mówienia nie, czyli jak pokazywać granice,
23.11. – Agresja niebezpieczne tabu,
25.11. – Nastolatek, kiedy kończy się wychowanie,
30.11. – Kryzys szkoły i wsparcie rodziców,
 

(udział w webinarach + 3 miesięczny dostęp do nagrań)

Ważna informacja

– otrzymujesz link do nagranego webinaru: Jesteśmy OK tacy jacy jesteśmy
– cena PAKIETU 5+1 WEBINARÓW – 180 ZŁ 

UWAGA! Ilość miejsc jest ściśle ograniczona!

Prowadząca

Ariadna Sowińska, żona, wierna uczennica swoich synów, matka trzech synów w wieku szkolnym, z wykształcenia magister marketingu, od zawsze pracująca w finansach, z zamiłowania psycholog społeczny, certyfikowana trenerka FamilyLab Polska, która opowiada o swoich doświadczeniach i od 4 lat stosuje oraz wykorzystuje filozofię Jespera Juula w swoich relacjach rodzinnych i nie tylko.

Brainy

Metoda Brainy powstała na bazie
najnowszych osiągnięć naukowych:

• Psychologii pozytywnej M. Seligmana,
• Teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera,
• Teorii inteligencji społecznej E. Thorndike’a,
• Teorii inteligencji emocjonalnej D. Golemana
• Neuroedukacji R. Bandlera,
• Teorii flow M. Csíkszentmihályi
• Teorii rozwoju systemów wartości (Dynamika Spiralna) C. W. Gravesa,
• Modelu motywacji 3.0 D. Pink’a.