Ceramika z elementami terapii ręki

raz w miesiącu w czwartki o godzinie 18:00.

Podczas spotkań na warsztatach instruktor stosuje wiedzę z zakresu terapii ręki, świadomie łącząc ceramikę z terapią.

  • Różnorodność mas ceramicznych (m.in. gładka, szamotowa), plastyczność oraz kolorystyka pozwalają na eksperymentowanie z kształtem, fakturą oraz łączeniem z innymi materiałami. Bez skomplikowanych narzędzi i form, a jedynie za pomocą swoich paluszków tworzą się małe arcydzieła. Nie bez przyczyny podczas warsztatów wykorzystujemy elementy terapii ręki, co w znaczny sposób usprawnia małą motorykę, wymusza wykonywanie pewnych czynności, poprawia koordynację wzrokowo-ruchową i grafomotorykę.
  • Świadomie łączymy zabawę z terapią, a formuła zajęć ceramiki w terapii ręki to proces polisensoryczny - angażuje wszystkie obszary, które zgodnie z teorią integracji sensorycznej są kluczowe dla harmonijnego rozwoju uczestnika zajęć.

Pomóż swojemu dziecku rozwijać pełen potencjał.

Dla kogo?

  • Zajęcia dedykowane są dzieciom w wieku od 3 lat do 15 lat.

Forma

  • Zajęcia odbywają się raz w miesiącu w czwartek o godzinie 18.00 i trwają półtorej godziny. Zajęcia kosztują 60 zł.

Prowadząca

Małgosia Choromańska, właścicielka firmy Parolado, pracowni słowa i wyobraźni. Jej przygoda z ceramiką zaczęła się od zainteresowania i wykształcenia w zupełnie innym kierunku – Gosia jest pedagogiem specjalnym i logopedą. Ucząc się, zdała sobie sprawę, jak ważna w procesie kształtowania mowy u dzieci jest praca rękoma.

Pomóż swojemu dziecku się rozwijać!

Pomóż dziecku łatwiej pokonywać codzienne wyzwania!

Dzieci mierzą się z coraz wyższymi wymaganiami wobec nich. Szkoła, zajęcia dodatkowe, sport – wszędzie tam rośnie poziom trudności. Poza tym, jako rodzice chcemy jak najlepiej dla dzieci, więc staramy się dbać o ich edukację i rozwój. Aby dziecko nie gubiło się w tym wszystkim i nie przytłaczała go presja, potrzebuje skutecznych narzędzi do efektywnej nauki i cieszenia się tym procesem.

Brainy

Metoda Brainy powstała na bazie
najnowszych osiągnięć naukowych:

• Psychologii pozytywnej M. Seligmana,
• Teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera,
• Teorii inteligencji społecznej E. Thorndike’a,
• Teorii inteligencji emocjonalnej D. Golemana
• Neuroedukacji R. Bandlera,
• Teorii flow M. Csíkszentmihályi
• Teorii rozwoju systemów wartości (Dynamika Spiralna) C. W. Gravesa,
• Modelu motywacji 3.0 D. Pink’a.